Zagubiona... Życie nastolatki, jej radości i smutki :D
niedziela, 29 lipca 2007
ODLOTOWE AGENTKI

ODLOTOWE AGENTKI

W wakacje z okazji dużej ilości czasu wolnego  niekiedy zwieszam się na animowanych bajeczkach.

ODLOTOWE AGENTKI, ODLOTOWE AGENTKI, ODLOTOWE AGENTKI Ostatnio zainteresował mnie i niekiedy oglądałam "ODLOTOWE AGENTKI" czyli przygody

 Alex - Alexandra Huston wystepująca w żółtym stroju, wybuchowa, lubiąca żarty i kung - fu  brunetka.

Image hosting by Photobucket Alexandra Huston  Alexandra Huston

 Sam - Samanta Simphson - ruda Odlotowa Agentka w zielonym  stroju, uwielbia poezję i sztukę, lubi przewodzić

Sam - Samanta Simphson  Sam - Samanta Simphson  Image hosting by Photobucket

 i Clover Mansion - blondynka w czerwonym ubranku, która uwielbia podrywać chłopców i ich rzucać, kocha Paryż.

Clover Mansion  Clover Mansion  Image hosting by Photobucket

Serial  o ODLOTOWYCH AGENTKACH jest produkcji francusko - włoskiej. Agentki mają także odwiecznego wroga – Mandy. Mandy uważana jest za najpiękniejszą i najmodniej ubraną dziewczynę w liceum w Beverly Hills.

Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket

 Odlotowe Agentki pracują dla Światowej Organizacji Ochrony Ludzkości WOOHP (World Organization of Human Protection), której szefem jest Jerry Lewis. Dziewczyny odkrywszy niebezpieczny świat szpiegostwa dają sobie radę w każdej sytuacji i z każdym zadaniem...

Image hosting by Photobucket

Fajna bajeczka, aby na chwilę oderwać się od codzienności. ODLOTOWE AGENTKI pokażą nam jak uporać się z każdym zadaniem.  To genialny, pełen humoru serial o podwójnym życiu trzech dziewczyn. Ekscytujące szpiegowskie przygody, sekretne misje, ale i zwykle życie szkolne ODLOTOWYCH AGENTEK emituje stacja JETIX.

  Image hosting by Photobucket

POLECAM NA WAKACJE ODLOTOWE AGENTKI BY ODERWAĆ SIĘ OD RZECZYWISTOŚCI;) No chyba, że Gumisie, Smurfy czy Muminki?

13:20, agnieszka1992 , seriale
Link Komentarze (12) »
wtorek, 24 lipca 2007
MIASTECZKO TWIN PEAX

Wybaczcie, że nie piszę, ale jakoś nie mam czasu ;/ Taka śliczna pogoda, że nawet kompa nie włączam. Chodzę na porzeczki, maliny, jagody, jeżdzę na rowerze, gram w siatkówkę, badmintona, chodzę do lasu, palę grila, spotykam się ze znajomymi i czytam książki. Tak, że można dobrze się bawić nie wyjażdżając z miejsca zamieszkania, tylko trzeba chcieć;) Troszkę nawet się opaliłam i jestem z tego dumna, bo ja jakaś taka oporna jestem na promienie słoneczne, a poza tym nie lubię się opalać ale w tym roku nawet się udało i jestem troszkę brązowa;) A tak to co?Czytam, czytam i czytam. Już chyba z 5 przeczytałam w ciągu 2 tygodni. Wciągające te lektury są, zawsze jakiś dreszyk emocji, zaskakujące zwroty akcji, i to nieznane zakończenie, że aż nieraz mam ochotę luknąć na ostatnią stronę i już poznać zakończenie. Tak samo nie mogę już doczekać się LOST, tak mnie ciekawi co się wydarzy w moim ulubionym serialu. A jeśli mowa o serialach to siostra opowiadała mi, że jak była kilkuletnim dzieckiem, miała może 5-6 lat telewizja polska emitowałą serial "MIASTECZKO TWIN PEAX" Davida Lyncha i to odrazu po wieczorynce, czyli ok. godziny 20.00. A podkreślić trzeba, że to był horror. Pokręcone postaci, wątki, mroczne tajemnice bohaterów, wyzwalające emocje muzyka tworzyłą mroczny klimat działający mocno na wyobraźnię. Miasteczko, wydawałoby się, takie jak setki innych miasteczek. Popełniono w nim wstrząsającą zbrodnię - zginęła młoda dziewczyna, Laura Palmer. Jej śmierć porusza wszystkich do głębi, bowiem w takich miasteczkach wszyscy się znają, i wydaje im się, że wszystko o wszystkich wiedzą... Nie pamięta dobrze wątków, ale wie, że zawsze się go bała /no ale oglądała/, a później chowała się pod poduszkę i nie mogła zasnąć. Do dziś na melodię Angelo Badamalantiego do filmu ma wspomnienia z tym serialem... Szczególnie często puszczana w radiach piosenka "Audrey's Dance" wzbudza w niej jakiś dreszczyk. To był chyba hit na tamte czasy, a teraz mamy Herosów, Skazanego na śmierć czy Zagubionych. Lepsze, czy gorsze nie wiem musiałabym oglądnąć To Miasteczko Twin Peax MiasteczkoTwim Pix?/ czy jak to sie tam pisze/ i się przekonać. Może jeszcze kiedyś puszczą ten serial w tv i wówczas się dowiem czy światowe seriale tracą czy zyskują na wartości;)

 

16:26, agnieszka1992 , seriale
Link Komentarze (6) »
czwartek, 05 lipca 2007
barwy szczęścia

Czytałam gdzieś tam, że Ilona Łepkowska od września w tvp2 puszcza swój nowy serial "Barwy szczęścia". Ona i jesgo współtwórca Tadeusz Lampka uważają, że serial zdobedzie ogromną popularność i może przebić popularnością "M jak miłość". Serial ma pokazać drogę młodego pokolenia do osiągnięcia szczęścia oraz ich rodziców, którym nie zawsze podobają się wybory życiowe ich pociech.

Czy to dobry pomysł by produkować kolejnego tasiemca? No z jednej strony to może i jest chore, że po tyle odcinków mają te seriale, no ale z drugiej gdyby nie to, że ludzie je oglądają scenarzyści nie wymyślaliby nowych odcinków;/  No ale moim zdaniem to będzie fajny serial bo pani Ilona Łepkowska ma dar do wymyślania seriali, które cieszą się niebywałą popularnością. Klan, Na dobre i na złe, M jak miłość to przecież jej seriale;) A teraz czas na Barwy szczęścia. W serialu zobaczymy wiele nowych twarzy, lub osoby które rzadko lub dawno nie występowały;) W końcu nie będzie nikt gadał, że wszędzie te same buźki. W Polsce jest wiele utalentowanych młodych aktorów i trzeba dać im szansę;) Bo ja już na tych Mroczków w kółko wszędzie to patrzeć nie mogę;) Przyda się ktoś nowy.

W serialu Łepkowskiej występować będą znani już poniekąd: Dorota Kolak, Igor Michalski, Krzysztof Kiersznowski, Agnieszka Pilaszewska, Marzena Trybała, Izabela Kuna czy Katarzyna Glinka.

       

Oraz całkiem nowi aktorzy: Marta Nieradkiewicz, Marcin Hycnar,  Sebastian Cybulski, Teresa Dzielska, Piotr Jankowski, Katarzyna Zielińska, Anna Prus.

      

No to by było na tyle. Zobzcymy czy Ilonie Łepkowskiej uda się stworzyć kolejny hit;) I czy serial M jak miłość nie straci na nowejpropozycji scenarzystki? ;) Szcęście ma wiele kolorów, zabaczymy jakie barwy tym razem zostaną pokazane. Pozdrawiam!

13:00, agnieszka1992 , seriale
Link Komentarze (10) »
wtorek, 24 kwietnia 2007
telenowele

Dzisiaj mam wolne:) 3 klasy mają egzaminy. Fajnie, fajnie tylko mnie to czeka za rok...:/

Chciałabym rozwinąć temat telenowel, tasiemców, pożeraczy czasu czy jak to jeszcze tam nazwać..?

Telenowela - gatunek telewizyjny bliski serialowi telewizyjnemu, często mylony z operą mydlaną. Nazwa polska wywodzi się z hiszpańskiego telenovela. Z punktu widzenia literackiego jest ona niepoprawna, gdyż termin 'nowela' w języku polskim oznacza krótką formę literacką, natomiast w hiszpańskim słowo novela znaczy 'powieść'.

Kurcze gdzie się nie obejrzeć, na który kanał nie przełączyc telewizora seriale, seriale, seriale mające po kilkaset odcinków, lub nawet po kilka tysięcy. Chyba każdy się domyślił, że chodzi mi tutaj głównie o "MODĘ NA SUKCES" kręcona od 1987 roku! A co najlepsze to najpopularniejszy tasiemiec w Polsce... Chyba każdy w swoim życiu miał moment gdy sledził losy rodziny Foresterów;) Dziwne to, jednak wciągające. MODA NA SUKCES Hmmm:)

Moda na sukces (1987)

 

 

Do tego dochodzą seriale brazylijśkie, hiszpańskie, meksykańskie. Jest ich tysiące, a co śmieszy prawie wszystkie z tymi samymi aktorami, którzy zmieniaja tylko imiona i zawody;) Kiedyś "Niewolnica Izaura" teraz na topie "Sos mi vida" - "JESTEŚ MOIM ŻYCIEM" z Natalią Oreirio i Facundo Arana.

http://www.tiwy.com/pais/argentina/natalia_oreiro/esp.phtml  

No i oczywiiście polskie. Czołowe miejsce dla Klanu i rodzie Lubiczów i Złotopolskiech. Chyba z 10 lat już idą. Czy ktoś to jeszcze ogląda?

Teraz prym wiedzie saga rodziny Mostowiaków i oczywiście "M jak miłość". Mnie się podoba, jest życiowe, zaskakujące, zabawne. Jak narazie nie przejadł mi się ten serial i w poniedziałkowe i wtorkowe wieczory oglądam;)

Telenowela to niekiedy fajny sposób na oderwanie się od rzeczywistości, popatrzenia na problemy innych, może znalezienie dzięki temu pomysłu na rozwiązanie swoich problemów. Gorzej gdy ten fikcyjny swiat zaczyna rozumieć się jako rzeczywisty, żyć problememi bohaterów, a przegapiony odcinek staje się zmartwieniem nr 1 dnia...

A Wy co sądzicie o telenowelach?

 

12:56, agnieszka1992 , seriale
Link Komentarze (6) »
wtorek, 23 stycznia 2007
Odlotowe Agentki

Dzisiaj podumam nad znakomitym serialem produkcji francusko-włoskiej Totally Spies.

Bohaterkami są trzy nastolatki, na co dzień uczennice liceum w Beverly Hills: rudowłosa intelektualistka Sam pracująca w zielonym kombinezonie, najmłodsza z nich szatynka Alex, o śniadej karnacji, pracująca w żółtym kombinezonie oraz zakupocholiczka, trzpiotka i flirciara Clover nosząca kombinezon czerwony. Agentki mają także odwiecznego wroga – Mandy. Mandy uważana jest za najpiękniejszą i najmodniej ubraną dziewczynę w liceum. Nie traci okazji, by dopiec agentkom. Nastoletnie agentki pracują dla Światowej Agencji Obrony Ludzkości WOOHP (World Organization of Human Protection), której szefem jest Jerry Lewis. Jego wiek nie jest znany, choć można przypuszczać, iż ma około 67 lat (w odcinku "Agent 0067" Alex pyta czy dwie ostatnie cyfry dotyczą wieku Jerrego). Choć czasem Sam, Alex i Clover narzekają na pracę w agencji, to tak naprawdę uwielbiają ją.

Ciekawe? Jeśli tak to zachęcam do oglądania w stacji Jetix ;) A więcej o tym ekscytującym serialu znajdziecie u mojej znajomej;) na http://kinga2.blox.pl

 

Znakdziecie tam: avatary z ts, binki ts, ubierz odlotowe agnetki, gierki odlotowych agentek, filmiki ODLOTOWE AGENTKI, pułapka w raju, szok w przyszłości, fajne gry ts, czat ts, puzzle Totally spies, szablony na blox odlotowe agentki i wiele innych:)

12:56, agnieszka1992 , seriale
Link Komentarze (8) »
 
1 , 2
| < Sierpień 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
O autorze
Zakładki:
O MNIE - Jestem Agnieszka.Mam 17 lat:) Interesuję się sportem szczególnie siatkówką, piłką nożną, skokami narciarskimi, piłką ręczną. Przeglądajcie bloga i zostawiajcie komentarze:)
Chcesz wiedzieć o mnie więcej? Zaglądnij tutaj: /Usługa dla zalogowanych na bloxie/
Chcesz mi coś ciekawego przekazać? Napisz do mnie:)
Blogi znajomych wirtualnych
Blogi moich znajomych;)
Czasopisma młodzieżowe
Darmowe sms
Filmy
Gify
LOST - mój ulubiony serial
Pomoc
Różności
Sławni
Sport
Super gierki
Telewizyjna rozrywka
Wyszukiwarki
Dostaniesz 5 komentarzy za wklejenie avka na tydzień ;)